Nocny król

Przez te święta było tyle wolnego, chciałam wykorzystać ten czas, rysując. Ostatnio widziałam na Instagramie, jak ktoś rysował Nocnego Króla z najnowszego plakatu ósmego sezonu Gry o tron - klik. Tak mi się spodobał, że postanowiłam zrobić swoją wersje, wzorując się na wyżej wspomnianym plakacie. 





Do wykonania tego rysunku użyłam czarnego papieru, białej kredki z creatacolor, niebieskich z koh-i-noora. Na samym początku wykonałam szkic ołówkiem, po czym zaznaczyłam jaśniejsze miejsca białą kredką.


Najwięcej radości dało mi rysowanie oka, często mam tak, że kolorowanie danego elementu daje mi więcej przyjemności niż cała praca. W tym przypadku podobał mi się efekt i przechodzenie tęczówki na czarnym papierze.


Pogubiłam się trochę w rowkach na twarzy, ale mimo to jestem zadowolona z efektu. Jakoś wolę prace, które nie są w 100% odwzorowane, które mają w sobie trochę charakteru  osoby, która rysuje.


Tak prezentuje się skończona praca. Na koniec dodałam w niektóre miejsca białego żelopisu


02.04.2018r
Jak tam po świętach? Ja jestem okrągła po tych wszystkich sałatach :). 

Komentarze

  1. Ja się przez święta jak zwykle objadłam jajkami, sałatkami i ciastami:) Oczywiście piękna praca:) http://le-royaume-de-anna-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo, co chwila do kuchni drypciłam :) dzięki

      Usuń
  2. Cudowna!!! :) Bardzo mi się podoba jej mroczność i oko oczywiście! :)
    Przyłączam się do okrągłych :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Zasługa czarnego papieru, czasami prosta praca a bardzo fajny efekt końcowy :)

      Usuń
  4. Wygląda super, zachowałaś genialny klimat, to spojrzenie wbija w fotel, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow super to wygląda, ten błękit oka! Cudo! Czarna kartka to był dobry wybór przy tej pracy :"D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty