Niebieska żaba

Zwykle rysuje ludzi, zawsze też chciałam nauczyć się dobrze robić portrety. Jednak ostatnio przestałam o nich myśleć, a zaczęłam coraz częściej przeglądać internet w poszukiwaniu zdjęć z udziałem zwierząt. Na pierwszy raz postanowiłam narysować właśnie żabę, wszystko przez jej piękny kolor.




Przy rysowaniu szkicu, nie musiałam, aż tak bardzo zwracać uwagi na proporcję, ciężko tutaj zgubić podobieństwo. Mimo wszystko zaczęłam rysowanie od ogółu do szczegółu i na początku ciężko było rozpoznać cokolwiek. A skończony szkic wygląda tak.


Od razu wiedziałam, że chce to zrobić kredkami, kolory w tej pracy ogrywają największą rolę w końcu. Użyłam zestawu 72 kolorów z Koh-i-Noora, polycolor.


I tak jak przy poprzedniej pracy, mam wrażenie, że kolory nie są zbyt wyraziste, przez co rysunek trochę traci. Lubię żywe i mocne kolory. Jednak wydaje mi się, że zaczęłam trochę "rozumieć" te kredki i przy następnych pracach powinno być lepiej.


A tak prezentuje się skończona praca. Samo tło zajęło mi tyle czasu co pokolorowanie żaby na gałęzi. Duża powierzchnia i sporo warstw. Kredki nie są zbyt dobrze napigmentowane i ciężko jest uzyskać gładkie przejścia. Mimo wszystko uważam pracę za udaną. Wzorowałam się z tego zdjęcia.
28.04.2018r.


Ostatnio kupiłam sobie kilka markerów, może za niedługo zrobię z nimi jakiś post. Zrobiłam nimi dopiero kilka prac i od razu się z nimi polubiłam, na razie są to luźne prace, może w przyszłości, zrobię coś większego. A Wy wolicie kredki, czy markery, a może ołówki?

Komentarze

  1. Codowana. ^__^ Ja zawsze mialam problem ze zwierzakami , portrety latwo mi przychodza, ale natura mnie nieszczy .
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na odwrót, ciężko mi z proporcjami w portretach właśnie, a natura wydaje mi się łatwiejsza ;)

      Usuń
  2. Zwierzaki są fajne do rysowania, jest tyle różnych gatunków, że zawsze znajdzie się coś fajnego do narysowania :D Żabcia wyszła bardzo dobrze! Czekam na prace markerami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam już całą listę zwierząt do rysowania ;), w takim razie na pewno zrobię post z markerami :D

      Usuń
  3. Genialna!!!! Czekam na więcej ;) Markery, ołówki, biorę wszystko!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żabka wyszła uroczo, bardzo podoba mi się jak wycieniowałaś gałąź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, zwłaszcza, że gałąź była robiona na wyczucie ;)

      Usuń
  5. Jestem bardzo zadowolona że trafiłam do Ciebie. Kredki są nie dla mnie z racji słabych nadgarstków, ale zawsze podziwiałam jakie dają możliwości. Żabulcia fantastyczna. Idę dalej zwiedzać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żabka robi wrażenie i bardzo mi się spodobała ^^ Gratuluję talentu ^^
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna żabka, ma piękny kolor, aż się prosi by ją przelać na papier, super wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezu, uwielbiam tą żabę. Ja osobiście nie mam ulubionej techniki. Używam i kredek, i markerów. Czekam z niecierpliwością na post o markerach ;^;
    https://lodowkarysia.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią do ciebie zaglądnę i zobaczę prace :)

      Usuń
  9. Super praca, bardzo mi się podoba bardzo ładne wychodzą Ci rysunki. Chciałabym malować tak ja ty. A ogólnie przepiękny rysunek/szkic.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty