Zakładki do książki - DIY

Ostatnio wspominałam Wam, że planuje zrobić kilka zakładek z Gry o tron. Udało mi się zrobić kilka postaci, jedne wyszły lepiej inne gorzej i to nie będzie ostatnie podejście do bohaterów tej serii. Na początku miałam plan na Jona, a w trakcie pracy postały jeszcze Arya, Daenerys, Samwell. Zakładki zrobiłam jak zawsze zakładane na strony.




Nie mogło też zabraknąć futra zrobionego w podobnym stylu co skrzydlate zakładki.  Resztę zakładek postanowiłam pokolorować kredkami lub zamalować markerem.



Sam bardziej podobny jest do lemura niż do siebie...


Planuje następnym razem planuje połączyć postacie z ich herbami, albo dodać do nich coś charakterystycznego. W końcu robienie zakładek to mój mały konik. 

Komentarze

  1. Świetne zakładki! Bardzo pomysłowe. Podoba mi się Jon, ale... myślałam w pierwszej chwili, że Daenerys to Cercei xd
    Też bardzo lubię robić zakładki, może sama się skuszę na postacie z Gry o Tron, kto wie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobieństwo mi uciekło właśnie :x. Zawsze zachęcam do robienia zakładek :D

      Usuń
  2. Fanką Gry o tron nie jestem, ale zakładki są super! Najbardziej podoba mi się chyba jak Jon wyszedł. Fajnie muszą wystawać z książki po zamknięciu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie głowy wystające :D tylko są trochę nie proporcjonalne i dziwnie wyglądają :D

      Usuń
  3. Nigdy nie oglądałam Gry o tron, ale zakładki mi się bardzo podobają:) Narysowane postaci, to bardzo fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;-)
      Można się łatwo wkręcić w oglądanie, polecam :-)

      Usuń
  4. Jon jest genialny! Masz talent :) Czekam na zakładki z herbami ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podoba mi się Jon! Sama z chęcią bym taką zrobiła, ale po pierwsze nie mam wielkiego talentu do rysowania, a po drugie rzadko kiedy używam zakładek! :D


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    https://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można zrobić też z wydruku, przykleić twarz :-), zawsze można znaleźć drugie zastosowanie w takiej sytuacji, skoro nie używasz zakładek :-)

      Usuń
  6. o wow, świetne, dla fanów GOT rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakładki i do tego ręcznie robione. Gratuluję pomysłu. Zapraszam do mnie, reaktywacja bloga: www.madame-katharine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zakładki! Ta z Daenerysą najładniejsza. ♥
    Zapraszam do siebie: mischotta.blogspot.com

    P S: Zaobserwowałam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty