Kameleon

W tym miesiącu nie będzie aż tyle prac, jednak maj dla studentów nie jest zbyt przyjazny. Mimo to udało mi się skończyć rysunek z czego bardzo się cieszę i moje małe wyzwanie trwa dalej. Dalej pozostaje w świecie zwierząt, tak jak w tytule będzie to kameleon, wzorowany na tym zdjęciu




Na początku miesiąca zamówiłam sobie nowe kredki od Faber-Castell, Polychormosy, którymi wykonałam ten rysunek. Na początku miałam mały problem, żeby się do nich przyzwyczaić, później było już lepiej. Nie wiem jak do tego doszło, ale nie zrobiłam zdjęcia szkicu, za co Was przepraszam.


Do kolorowania korpusu wykorzystałam trochę inny styl, stąd też ta różnica względem głowy. Nigdy też nie miałam też tak miękkich kredek do rysowania, no ale, człowiek uczy się na swoich błędach.


26.05.2018
Format: A4
Media: Faber-Castell Polychormos
Blok: Happy Color 300g

Bardzo spodobały mi się te kredki, ich żywe kolory i miękkość. Myślę, że za niedługo pojawi się więcej prac. Macie już jakieś plany na wakacje? 

Komentarze

  1. Bardzo ładny kameleon ci wyszedł, a do kredek wiadomo, trzeba przywyknąć. Ja mam jednego Polychromosa i go nie używam, bo jakiś taki miękki jest, wolę ostatnio Polycolory;)
    Szkoda, że nie nałożyłaś więcej koloru, bo widać pory kartki, ale może następnym razem będzie odważniej? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jak już się wprawię w kolorowanie, to prace będą wyglądać lepiej, ale to trochę żmudny proces. Też nie przepadam za widocznymi porami kartki i w tym przypadku nie udało mi się ich do końca zakryć. Przy nowej pracy używam polychromosów i polycolorów i jak na razie nie ma tego problemu, zobaczymy co wyjdzie z tłem :)

      Usuń
  2. Podziwiam bo ja z rysowaniem jestem na bakier :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty