Białe na czarnym

Rysować na czarnym papierze zaczęłam przez przypadek, podobały mi się efekty innych osób pracujących w ten sposób. Rysunki mają swoją tajemnicę, głębię, jest to trochę wymagająca technika bo trzeba pamiętać, że kredki nie będą odzwierciedlać swoich prawdziwych kolorów. Niestety biała kredka nie da białej barwy i bez odpowiedniego kontrastu zdjęcia nie wyglądają najlepiej.
Pierwszą pracę jaką w ogóle wykonałam w tym stylu był portret Jace Wayland z filmu Dary Anioła, dokładniej z tego zdjęcia się wzorowałam.



22.08.2014

Kolejną pracą byłą jakaś twarz znaleziona w internecie na ćwiczenie. Również przerysowane, ale nie mogę znaleźć zdjęcia. 


27.010.2014

Później już było coraz łatwiej, więc zaczęłam szukać coraz więcej zdjęć, już w sumie "gotowych", bo dane prace miały już czarne tło. 
Batman - zdjęcie. 


13.10.2014

Piórko, zdjęcia nie posiadam. 


23.11.2014

Jedyna praca wykonana w kolorze na czarnym papierze. Zgredek, zdjęcie również z internetu. 

28.03.2015

Diabeł, przerysowane. 


20.07.2015

Motyl, jedyna praca, którą próbowałam wymyślić na czarnym papierze.


30.07.2015

Pies, rysowała go kiedyś też Ilojleen, chciałam spróbować swoich sił, jednak proporcje uciekły. 


wrzesień 2015

Ona i on, rysowane na jakiś konkurs na fb, ze zdjęcia.


14.09.2015
Koń, przerysowane. 


02.04.2016

Eli i Joel z gry The Last Of Us - zdjęcie.  Rysowane na prośbę kolegi. Przy tej pracy pierwszy raz użyłam białej farby akrylowej, do wzmocnienia bieli, oraz srebrnej z brokatem na tło, to nie był dobry pomysł. 


08.07.2016
Pierwsza praca w tym roku, czyli Iron Man,  ze zdjęcia


01.07.2017

W przyszłości planuje więcej rysować na czarnym papierze, takie prace naprawdę mi się podobają i mają to coś w sobie, zwłaszcza, gdy są dobrze narysowane. 
Rysowaliście kiedyś na czarnym papierze? Co o tym sądzicie? 

Komentarze

  1. Pięknie te rysunki się prezentują, a Zgredkiem skradłaś moje serce :D Bardzo podoba mi się też koń, Iron Man i znak wiedźmina. Aż nabrałam ochoty na narysowanie czegoś na czarnej kartce:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty